Початок відвідування дитиною дитячого садка зазвичай супроводжується стресом, адже вона потрапляє в інший, зовсім не відомий їй світ з новими умовами життя та незнайомим оточенням. Те, як протікатиме процес адаптації малюка до умов дитячого садка, майже цілком залежить від майстерності педагогів у побудові взаємодії з новачком, налагодженні з ним довірчих стосунків. Креативні педагоги здатні перетворити, здавалося б, звичайний конструктор на чудодійний засіб полегшення адаптації малюків.
Завдання та зміст фізичного виховання в дошкільному закладі визначаються вимогами Базового компонента дошкільної освіти в Україні, програмою розвитку «Я у Світі». Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі від 16.08.2010 № 1/9-563.
Процес адаптації до умов дошкільного закладу часто є для дитини досить драматичною подією. У дитячому садку все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги... Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність. Такий емоційний фон негативно відображається на перших враженнях дитини про дитячий садок, погіршує звикання до нього.
Під час виховання дорослі часто намагаються забезпечити дітям комфортне існування та вберегти їх від проблем. Але для повноцінного розвитку дитині варто виходити із зони комфорту та намагатися розв'язувати складні життєві ситуації самостійно — домірно своїм можливостям. Саме на це спрямована педагогіка емпауерменту, що надихає дитину на самостійні дії, спонукає використовувати свою енергію.
Палички Кюїзенера — це набір лічильних паличок, які ще називають «числами в кольорі», «кольоровими паличками», «кольоровими числами», «кольоровими лінієчками». Набір містить чотиригранні палички у формі призми десяти різних кольорів.