Академічна доброчесність у дошкіллі
В КЗ "ДНЗ № 52 ВМР" освітній процес спрямований на дотримання основ академічної доброчесності. Колектиd взакладу керується Положенням про академічну доброчесність
Поняття академічної доброчесності
Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту»:
1. «Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
2. Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:
— посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
— дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
— надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
— контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
— об’єктивне оцінювання результатів навчання.
3. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
— самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
— посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
— дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
— надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації».
ШАНОВНІ ПЕДАГОГИ! МІЖНАРОДНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ
ПРОСИТЬ ВАС ЗАПОВНИТИ АНКЕТИ, РОЗМІЩЕНІ У ГРУПІ ФЕЙСБУК "ВЧИМОСЯ ВДОМА РАЗОМ" ТА ВІДПРАВИТИ ЇХ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ШАНОВНІ КОЛЕГИ! ПРОСИМО ВАС ПРОЙТИ ОПИТУВАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ
1. Спілкування з дитиною:
1.1. Демонструйте кращі зразки своєї поведінки, випромінюйте добро і любов. Ваш внесок у розвиток дитини безцінний — ваше ставлення до світу знайде відображення у її інтересах, судженнях, цінностях.
1.2. Якщо ви хочете поговорити з дитиною, присядьте чи нахиліться до рівня дитини, встановіть зоровий контакт; якщо потрібно – покладіть свої руки дитині на плечі, або на спину між лопатками та поставте дитині запитання.
1.3. Частіше використовуйте "Я-повідомлення", таким чином даючи дітям зрозуміти: їхні поведінку, реакції дорослі обмежують не взагалі, а лише зараз, і на те є певні причини. Наприклад: "Прошу зараз голосно не розмовляти, бо це заважає дітям гратися".
1.4. Якщо ви побачили, що дитина не зрозуміла вашої пропозиції – попросіть її повторити вашу фразу.
1.5. При спілкуванні враховуйте вік і досвід цієї дитини, а не свій власний.
1.6. Говоріть з дитиною спокійним тоном, змінюючи тембр голосу в залежності від обставин.
1.7. Деяким дітям одну і ту ж фразу потрібно повторити декілька разів.
1.8. Намагайтеся створювати і підтримувати позитивну атмосферу, дбайте про "збереження обличчя" кожного. Підтримки та захисту потребує насамперед той, кому в цей момент гірше. Тому інколи варто поспівчувати й винуватцеві конфлікту, підтримати його.
2. Спілкування з батьками:
2.1. Під час спілкування з батьками потрібно формувати «Я – повідомлення»:
- якщо я правильно вас зрозуміла, ви хочете, щоб...
- я розумію вашу точку зору, проте...
- мені було б легше спілкуватися з вашою дитиною, якщо б...
- у вашої дитини чудово виходить робити... та треба попрацювати над...
2.2. Під час спілкування з батьками не потрібно боятися ставити запитання:
- я помітила, що дитина почала...
- я цікавлюся, як вихователь, який працює з вашою дитиною, а не як стороння особа...
- на жаль, без додаткової інформації я не зможу плідно працювати з вашою дитиною.
3. Спілкування з колегами:
3.1. Під час спілкування з колегами з робочих питань не потрібно боятися ставити запитання, оскільки ваш досвід роботи менший за досвід вихователів, і те, що зрозуміло їм, може бути не зрозуміло вам.
3.2. Вислухавши старшого колегу, відстоюйте свою думку, якщо ви впевнені в своїй правоті.
3.3. Використовуючи досвід старших колег, не забувайте про власні отримані новітні знання.
Заповіді педагога:
Самовдосконалюйся!
Не помились!
Не нашкодь!
Будь надією для дитини!
Знай, чого прагнеш!
Постійно шукай скарби в душі дитини!
« Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими »
Оскар Уайльд
« Ми не стільки потребуємо допомоги друзів, скільки впевненості, що ми її отримаємо »
Демокріт