Для педагогів

dlya-pedagogiv

 

Академічна доброчесність у дошкіллі

 

В КЗ "ДНЗ № 52 ВМР" освітній процес спрямований на дотримання основ академічної доброчесності. Колектиd взакладу керується Положенням про академічну доброчесність

Поняття академічної доброчесності

Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту»:

1. «Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.akadd

   2. Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:          

— посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

— дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

— надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;

— контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

— об’єктивне оцінювання результатів навчання.

3. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:

— самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);

— посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

— дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

— надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації».

 

ШАНОВНІ ПЕДАГОГИ! МІЖНАРОДНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ

ПРОСИТЬ ВАС ЗАПОВНИТИ АНКЕТИ, РОЗМІЩЕНІ У ГРУПІ ФЕЙСБУК "ВЧИМОСЯ ВДОМА РАЗОМ" ТА ВІДПРАВИТИ ЇХ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! ПРОСИМО ВАС ПРОЙТИ ОПИТУВАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ:

https://docs.google.com/forms/u/0/d/e/1FAIpQLSfPy9cwdy5qB_110ycAuHp7h5idUur6b_4DiCkPkW5NLbbUQg/formResponse

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

1. Спілкування з дитиною:

1.1. Демонструйте кращі зразки своєї поведінки, випромі­нюйте добро і любов. Ваш внесок у розвиток дитини безцінний — ваше ставлення до світу знайде відображення у її інтересах, судженнях, цінностях.

1.2. Якщо ви хочете поговорити з дитиною, присядьте чи нахиліться до рівня дитини, встановіть зоровий контакт; якщо потрібно – покладіть свої руки дитині на плечі, або на спину між лопатками та поставте дитині запитання.

1.3. Частіше використовуйте "Я-повідомлення", таким чином даючи дітям зрозуміти: їхні поведінку, реакції дорослі обмежують не взагалі, а лише за­раз, і на те є певні причини. Наприклад: "Прошу зараз голосно не розмовляти, бо це заважає ді­тям гратися".

1.4. Якщо ви побачили, що дитина не зрозуміла вашої пропозиції – попросіть її повторити вашу фразу.

1.5. При спілкуванні враховуйте вік і досвід цієї дитини, а не свій власний.

1.6. Говоріть з дитиною спокійним тоном, змінюючи тембр голосу в залежності від обставин.

1.7. Деяким дітям одну і ту ж фразу потрібно повторити декілька разів.

1.8. Намагайтеся створювати і підтримувати по­зитивну атмосферу, дбайте про "збереження об­личчя" кожного. Підтримки та захисту потребує насамперед той, кому в цей момент гірше. Тому інколи варто поспівчувати й винуватцеві кон­флікту, підтримати його.

Image 5

2. Спілкування з батьками:

2.1. Під час спілкування з батьками потрібно формувати «Я – повідомлення»:

- якщо я правильно вас зрозуміла, ви хочете, щоб...

- я розумію вашу точку зору, проте...

- мені було б легше спілкуватися з вашою дитиною, якщо б...

- у вашої дитини чудово виходить робити... та треба попрацювати над...

2.2. Під час спілкування з батьками не потрібно боятися ставити запитання:

- я помітила, що дитина почала...

- я цікавлюся, як вихователь, який працює з вашою дитиною, а не як стороння особа...

- на жаль, без додаткової інформації я не зможу плідно працювати з вашою дитиною.

Image 6

3. Спілкування з колегами:

3.1. Під час спілкування з колегами з робочих питань не потрібно боятися ставити запитання, оскільки ваш досвід роботи менший за досвід вихователів, і те, що зрозуміло їм, може бути не зрозуміло вам.

3.2. Вислухавши старшого колегу, відстоюйте свою думку, якщо ви впевнені в своїй правоті.

3.3. Використовуючи досвід старших колег, не забувайте про власні отримані новітні знання.

Заповіді педагога:

 Самовдосконалюйся!

Не помились!

Не нашкодь!

Будь надією для дитини!

Знай, чого прагнеш!

Постійно шукай скарби в душі дитини!

 

« Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими »

                                                                   Оскар Уайльд

« Ми не стільки потребуємо допомоги друзів,  скільки впевненості, що ми її отримаємо »

                                                                                                                                                     Демокріт