Архів новин

arhiv-news

ЛИСТОПАД-МІСЯЦЬ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ

З 1 по 30 листопада за ініціативи Міністерства цифрової трансформації в Україні проходить
Місяць цифрової грамотності
 
robota.ua підтримала ініціативу «Місяць цифрової грамотності»
 
Цифрова грамотність - це здатність працювати індивідуально або колективно, використовуючи ресурси, інструменти, процеси і системи, які відповідають за оцінювання інформації, отриманої через медіа-ресурси, і використовувати таку інформацію для вирішення проблем, здобуття знань.
 
Новини - У Вінниці збирають пропозицій стосовно покращення...
 
 
Дія. Цифрова грамотність» - це перша національна онлайн-платформа з безоплатними курсами для підвищення рівня обізнаності українців у сфері цифрових технологій, яка допоможе освоїти базові цифрові навички.
Дія. Цифрова освіта
https://osvita.diia.gov.ua/
 

Рекомендовані  серіали для просмотру: 

- Основи кібергігієни https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene
- Обережно! Кібершахраї https://osvita.diia.gov.ua/courses/attention-
cyber-fraudsters
- Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті»
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey
- Як громаді стати цифровою  https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities
- Електронний підпис https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature.
 
 

Шановні батьки!

aflatun

 

Запрошую Вас прийняти участь у виготовленні поробок із вториннних матеріл на  Ярмарок Афлатуна, який відбудеться у березні до дня народження Афлатуна. Про всі експонати ярмарку буде розміщено інформацію у ваших Viber групах. На ярмарку Ви зможете придбати поробки із вторинної сировини та продати свої вироби. Кошти, виручені на Ярмарку, діти покладуть до скарбнички своєї групи у коробку для подорожей з Афлатуном.

 

                                  Чекаємо на Ваші поробки!                                Афлатун та Ваші дітки.

ПОСИЛЕННЯ ЗАХОДІВ КАРАНТИНУ ЗАДЛЯ БЕЗПЕКИ УКРАЇНЦІВ

Шановні батьки!

ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ №211 ВВОДЯТЬСЯ НОВІ ОБМЕЖУВАЛЬНІ ЗАХОДИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ З 6 КВІТНЯ,

ДИВІТЬСЯ ЗАПОСИЛАННЯМ.

https://www.myvin.com.ua/uploads/gallery/img/31790/WhatsApp_Image_2020-04-04_at_17.58.27__1_.jpeg

МІСЬКІЙ КОНКУРС

МІСЬКІЙ КОНКУРС «КРАЩИЙ НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК 2018» У РАМКАХ АКЦІЇ «ЯРМАРОК ФАХОВИХ СПОДІВАНЬ» ЗАГАЛЬНОМІСЬКОГО ПРОЕКТУ

«ІМ’Я В ОСВІТІ МІСТА»

ШУНДРОВСЬКА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА - завідувач  комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 52 ВМР»                    

ЦАБАК ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА – вихователь–методист комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 52 ВМР»                      

ШВЕД НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА – вчитель-логопед комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад  № 52ВМР»,

творчий колектив -  переможець міського конкурсу «Кращий навчально- методичний посібник – 2018» у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань»загальноміського проекту «Ім’я в освіті міста» в номінації « Соціально-психологічна робота».

Посібник «Використання логобордів в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення» створений для  проведення корекційно-розвиткової  роботи з дітьми передшкільного  віку, які мають порушення мовлення. Навчально-методичний посібник адаптований до вимог Базового компонента дошкільної освіти в Україні, програмно-методичних комплексів «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення»  та «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення»,  розкриває теоретичні та практичні основи корекційно-розвиткової роботи  з дітьми з особливими потребами, які мають порушення мовлення за допомогою спеціальних розвиваючих дошок – логобордів. Навчально-методичний посібник  становить великий пізнавальний інтерес для вчителів-логопедів, вихователів груп компенсуючого типу, батьків дітей з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення.

Посібник може використовуватись не тільки під час спеціально організованих занять, а й в інших видах дитячої діяльності: ігровій, комунікативній, продуктивній.

Посібник стане у нагоді вчителям-логопедам, вихователям спеціалізованих груп, музичним керівникам, практичним психологам  для  проведення корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення та педагогам, що працюють в групах з дошкільниками загального розвитку.