МІСЬКІЙ КОНКУРС «КРАЩИЙ НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК - 2018» У РАМКАХ АКЦІЇ «ЯРМАРОК ФАХОВИХ СПОДІВАНЬ» ЗАГАЛЬНОМІСЬКОГО ПРОЕКТУ
«ІМ’Я В ОСВІТІ МІСТА»
ШУНДРОВСЬКА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА - завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 52 ВМР»
ЦАБАК ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА – вихователь–методист комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 52 ВМР»
ШВЕД НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА – вчитель-логопед комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 52ВМР»,
творчий колектив - переможець міського конкурсу «Кращий навчально- методичний посібник – 2018» у рамках акції «Ярмарок фахових сподівань»загальноміського проекту «Ім’я в освіті міста» в номінації « Соціально-психологічна робота».
Посібник «Використання логобордів в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення» створений для проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми передшкільного віку, які мають порушення мовлення. Навчально-методичний посібник адаптований до вимог Базового компонента дошкільної освіти в Україні, програмно-методичних комплексів «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» та «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення», розкриває теоретичні та практичні основи корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими потребами, які мають порушення мовлення за допомогою спеціальних розвиваючих дошок – логобордів. Навчально-методичний посібник становить великий пізнавальний інтерес для вчителів-логопедів, вихователів груп компенсуючого типу, батьків дітей з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення.
Посібник може використовуватись не тільки під час спеціально організованих занять, а й в інших видах дитячої діяльності: ігровій, комунікативній, продуктивній.
Посібник стане у нагоді вчителям-логопедам, вихователям спеціалізованих груп, музичним керівникам, практичним психологам для проведення корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення та педагогам, що працюють в групах з дошкільниками загального розвитку.