Гурток "Афлатун"(фінансова та соціальна грамотність) група №1
Основні завдання, які ми вирішуємо та теми, з якими ознайомлюємо "Ти, Я і Афлатун: Розвиток позитивного і сприятливого сприйняття своєї особистості", "Я і моя сім'я: Турбота про людей, яких ми любимо", "Я і мої друзі: Допомагаючи один одному", "Я і суспільство: Живемо і працюємо разом", "Я і гроші: Витрачаємо, накопичуємо і ділимося".
Гурток "Вчимося читати" (за технологією М.О. Зайцева) група №1
Метою гуртка є навчання дітей читанню в ігровій формі, створення умов для усвідомленого і свідомого читання.
Гурток "Мандруємо екологічною стежиною" група №2
Гурток з валеології "Здоров'ячок" група №5
Збереження і зміцнення здоров’я українського народу шляхом формування валеологічного світогляду, виховання свідомого та дбайливого ставлення до власного здоров’я як головної умови реалізації творчого і фізичного потенціалу особистості.
Гурток "Природолюб" група №6
Усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв'язків у навколишньому світі, формування первинних понять про шляхи творення свого здоров'я, формування початку екологічного світогляду і культури.
Гурток "Казка на долоньці" група №7
«Казка – це той різець, який відточує, відшліфовує душу дитини», - писав В.О. Сухомлинський.
Гурток "Сходинки економічної грамотності" група №8
Життя кожної людини безпосередньо пов'язане з економікою. Усім зрозуміло: в умовах ринкової економіки кожна людина потребу адекватних уявлень про економічні категорії та навичок економічної поведінки. Саме життя поставило перед педагогами завдання економічної освіти дітей, виховання раціонального споживача, здатного ощадливо розпоряджатися і власними, і громадськими ресурсами.
Гурток "Вправні пальчики" (з аплікації та орігамі) група №9
Гурток «Вправні пальчики» дає широкі можливості для розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, зокрема уміння уявляти, фантазувати, розвивати конструктивне мислення, рухову та зорову пам'ять, дрібну моторику пальців рук. Діти вчаться знаходити кольорове вирішення, дотримуватися послідовності в створенні виробу, проявляючи оригінальність та акуратність.
Гурток "Навчання ранньому читанню"(за методикою Л.В. Шелестової) група №10
Авторська методика навчання читання Л.Шелестової спрямована, з одного боку, на інтелектуальний, мовленнєвий розвиток дітей, розвиток чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо, задоволення вікових потреб, з іншого – на навчання малюків читання, але не з метою підготовки до школи і набуття високої техніки цього виду діяльності, а задля формування позитивної мотивації, отримання позитивних емоцій від процесу діяльності, прищеплення любові до читання.
Гурток "Сходинки до свого "Я" група №11
Гурток спрямований на формування та розвиток соціальної адаптації дітей у колективі ровесників, пізнавальних здібностей, мовлення, набуття комунікативних навичок та вмінь. Запропоновані розвивальні заняття допоможуть 5 – 6-річним дітям, які готуються до школи.
Гурток "Фітбол-гімнастика" група №11
Доведено, що застосування фітбол-гімнастики в роботі з дітьми дошкільного віку є досить ефективними.Заняття з використанням фітболів сприяють вирішенню комплексних завдань оздоровлювального й освітнього характеру, які адаптовані до умов ЗДО. Фітбологімнастику можна використовувати в усіх вікових групах. Підвищує ефективність виконання фізичних вправ на м'ячах використання музичного супроводу, художнього слова та наявність сюжету, яким об'єднані всі рухові дії. Завдяки цьому у дітей підвищується інтерес до виконання фізичних вправ і рухових дій, покращується якість їх виконання та наявність сюжету, яким об'єднані всі рухові дії.
Гурток "Дзвінкі голосочки"музичний керівник Каліцінська В.С.
Прищепити любов до вокального мистецтва та навчити правильно виконувати вокальні твори. Пробуджувати в дітей інтерес до вокального мистецтва, що дозволяє розвивати її музичну культуру. Розвивати вокальні завдатки дитини, учити чітко виконувати мелодію, співати природнім голосом під фонограму.
Гурток "Веселі музики"музичний керівник Просяник М.О.
На заняттях гуртка діти вивчають нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, дикцію та виразність співу. Гуртківці розширюють свій кругозір, самореалізуються та підвищують свою самооцінку. Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.